Қазақ
тілі пәнінен 8 «Ә» сыныбында өтілген
ашық сабақ
Открытый урок по казахской литературе в 8 «Ә» классе.
САБАҚ:9
|
| ||
Күні: 18.10.18. |
Мұғалімнің есімі:Садыкова А.С.
| ||
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 | |
Бөлім: 1 |
Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті. Фонетика. Сөйлеу ағымындағы әуен, әуез, тембр, қарқын, кідіріс.
|
| |
Сабақтың тақырыбы |
Көшпелілердің рухани мәдениеті.
|
| |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
8.4.2.1 – сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; 8.3.2.1 – жанрлық және стильдік ерекшелік – теріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, құрастырып жазу. | ||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: | ||
| |||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
| |||
Кейбір оқушылар: | |||
| |||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы. | ||
Пәнаралық байланыс: |
Әдебиет, тарих | ||
Бағалау критерийлері |
- Оқылым барысында мәтіндердің тақырыбын, түрлерін, құрылымын салыстыра отырып талдайды. - Тілдік құралдарды пайдалана отырып мәтін құрастырады - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады; | ||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау | ||
Осыған дейінгі меңгерілген білім |
Публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндерді ажырата алады. | ||
Сабақтың барысы | |||
Сабақтың жоспарланатын кезеңдері |
Жоспарланған іс – әрекеттер
|
Ресурстар | |
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал. «Гүлмен тілек» әдісі. Оқушылар гүлдерді қолдарына ала отырып бір – біріне тілек айтады және гүлдің артындағы сөздер арқылы топқа бөлінеді. 1-топ – «Мәдени мұра». 2-топ- «Ұлттық өнер». 3-топ- «Салт - дәстүр». Үй жұмысы. «Допты лақтыр» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. Допқа желімденген сұрақтарды ала отырып, сұраққа жауап береді. |
Гүл
Доп және сұрақ жазылған кеспе қағаздар. | |
Сабақтың ортасы |
Ойтүрткі. «Кластер» әдісі арқылы топтастыру, ұлттық құндылықтарды атайды.
Толық өркениетті ел болу үшін, алдымен, өз мәдениетімізді, өз тарихымызды бойымызға сіңіріп, содан кейін өзге дүниені игеруге ұмтылғанымыз жөн.
Н.Назарбаев.
1- тапсырма. Топтық жұмыс. «Мәтін құрылымына көңіл аудар» әдісі. Мәтінді оқып, тақырыбын, стилін, түрлерін салыстыра отырып талдау жасайды. 1 – топ. «Адамзат мәдениеті» ғылыми мәтіні. 2 – топ. «Ұлттық мәдениетінің тірегі - тілде». bilimkz 3- топ. «Ұлттық құндылықтар». Дескриптор. -Мәтіндердің тақырыбын, стилін, түрлерін ( әңгімелеу, сипаттау, талқылау) табады. - Оқыған мәтіндерінің құрылымдық ерекшелігін салыстыра отырып тілдік құралдарды табады. - Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, қарқын, ой екпіні, кідірістерді сөйлеу мәнеріне сай қолданады. Кері байланыс. «Сэндвич» әдісі. 2 – тапсырма. ЖЖ. «Жекелеу» әдісі. Мәтін мазмұны бойынша мәтін құрастыр, тілдік құралдарды ата. Дескриптор. -Мәтіндегі тілдік құралдарды пайдалана отырып мәтін құрастырады. -Мәтіндегі термин сөздер мен экспрессивті – эмоционалды сөздерді атайды. Кері байланыс. «Бас бармақ» әдісі. 3 – тапсырма. Берілген мәтіннен орфоэпиялық нормада айтылатын сөздерді тауып, бір сөзге фонетикалық талдау жасау. «ЖЖ. «Мәтінді талдау» әдісі. 1 – топ. «Мәдени мұра». Орфоэпиялық нормада айтылатын қарқындылықты арттыратын 10 сөзді оқиды. 2 – топ. «Ұлттық өнер». Үш сөзден буын, екпін, тасымал түрлерін табады. 3 – топ. «Салт - дәстүр». Мәтіндегі бірінші азатжолдағы сөйлемдерден ой екпінін тауып оқиды. Дескриптор. 1 – топ. «Мәдени мұра» тобы. 1. Мәтінді оқиды. 2. Орфоэпиялық нормада айтылатын 10 сөзді табады. 2 – топ. «Ұлттық өнер» тобы. 1. Мәтінді оқиды. 2. Бірінші азатжолдағы үш сөзден буын, екпін, тасымал,түрлерін табады. 3 – топ. «Салт - дәстүр» тобы. 1. Мәтіндегі бірінші азатжолдан ой екпінін тауып оқиды. 2. Бір сөзге фонетикалық талдау жасайды. Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. -Мен таба алдым... -Қиындық туғызғаны ... -Мен .. салыстырдым. -Мен өзімді ... -Менің қолымнан келеді... Рефлексия. «Кемпірқосақ» әдісі арқылы. Тақтадағы кемпірқосақ суретіне аттары жазылған стикерді іледі. Қызыл түс – түсінбедім, көк түс – түсіндім, күлгін – өте жақсы түсіндім. Мысалы: Мен Сәуленің көмегі арқылы ой екпіні мен тіркес екпінін таба алдым. Мен стильдердің құрылымдық ерекшелігін ажырата алуды меңгердім. Үй тапсырмасы. 4 – тапсырма. «Ұлттық құндылықтардың ел болашағы мен жастар тәрбиесі үшін маңыздылығы» тақырыбында тезиске дайындық. 1. Тұрмыстық, әлеуметтік мәселені талда. 2. Негізгі ойды анықта. Бағалау. Оқушыларды берген кері байланыстары арқылы бағалау. |
Интерактивті тақта
Оқулық
Sabag.kz 17065 Сайттан мәтін
Оқулық bilimkz sabag.kz/ 17065 сайттан алған мәтін
Оқулық
Сурет
Кеспе қағаздар
Үйге тапсырма. |